Dank voor jouw deelname aan de Dag van het gedrag! Wij willen graag weten hoe je het congres hebt ervaren. Wie weet kunnen we met de resultaten van de evaluaties nog een verbeterslag maken. Alvast bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
Deze evaluatie bestaat uit 6 vragen. Selecteer steeds het antwoord van jouw keuze. Je kunt ieder antwoord apart toelichten.
1. Welk rapportcijfer geef je de presentatie van Karen van Oudenhoven-van der Zee, directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
Toelichting
2. Heb je in ronde 1 een sessie bijgewoond (11.45 – 12.45 uur)? NeeJa, namelijk:
[group sessie-1-group] Maak een keuze01 Aandachtige ambtenaren?02 De Monitor Duurzaam Leven: Inzicht in de milieu- én gedragspotentie van duurzaam gedrag03 Voorbij de inzet van leefstijlprofielen04 Doenlijk invorderen vanuit burgersperspectief: van strategie naar nieuwe brieven05 Hoe activeer je omstanders om in te grijpen bij seksueel grensoverschrijdend gedrag?06 Burgers aan de ontwerptafel? Beloftes en belemmeringen uit de praktijk07 Hoe je studenten beweegt naar duurzaam gedrag: 3 verleidingstechnieken08 Prioriteren in je gedragsaanpak met de Rasch analyse09 Spiegel van de Stad – Bereik en betrek de mensen waar het om gaat10 Effectief inzetten van gedrag in toezicht en handhaving: 6 korte pitches11 Van polarisatie tot integratie!12 Podcastopname Rijk aan gedragsinzichten [/group]
[group cijfer-sessie-1] Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 1?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910 [/group]
3. Heb je in ronde 2 een sessie bijgewoond (13.45 – 14.45 uur)? NeeJa, namelijk:
[group sessie-2-group] Maak een keuze01 Ivoren toren? Het combineren van wetenschap en (toezicht)praktijk02 Gendermainstreaming: Hoe zorgen we voor eerlijke uitkomsten voor mannen en vrouwen in beleid?03 Burgers verbeelden in beleid en onderzoek04 Grip op de diversiteit van interventies05 Energiehulp op maat: hoe we moeilijk te bereiken doelgroepen bereiken en betrekken06 Hoe neem je mensen uit de doelgroep mee in gedragstrajecten met het vernieuwde CASI?07 De onbenutte mogelijkheden van vignetexperimenten08 Online gedragsbeïnvloeding rondom goklimieten: een praktijkcase09 Ontwerp van een doenlijkere doenvermogentoets10 Fietslampjesautomaten: een lichtend voorbeeld van een ‘quick and easy’-onderzoek naar een kansrijke interventie11 Te doen of niet? Onderzoek naar de doenlijkheid van het UWV invorderproces12 Vooroordelen en bias in de uitvoering? Organisatieverandering in de primaire processen [/group]
[group cijfer-sessie-2] 5. Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 2?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910 [/group]
4. Heb je in ronde 3 een sessie bijgewoond (15.15 - 16.15 uur)? NeeJa, namelijk:
[group sessie-3-group] Maak een keuze01 Buiten je bubbel: hoe zorg jij voor meer én betere externe samenwerking?02 Beelden van burgers: eigenbelang of zorgen voor elkaar?03 Gamification: de sleutel tot succes in veilig verkeersgedrag onder jongeren04 De kracht van associaties05 Ondernemer, klopt uw toeslag nog? Inzichten en lessen uit een praktijkonderzoek06 Het meten en voorkomen van ruis in de ‘menselijke maat’07 Leefstijl - inzicht in het pad naar het hogere doel08 Snelheid verminderen binnen de bebouwde kom met gedragsinterventies09 Mythes ontkracht: Waarom mensen geen gebruik maken van sociale voorzieningen10 Wachten verlichten11 Zorgkosten, belastingen en het COM-B model: een succesverhaal12 Verankering van gedragskennis bij het maken van beleid, wetgeving, toezichts- en uitvoeringsprocessen [/group]
[group cijfer-sessie-3] Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 3?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910 [/group]
5. Welk rapportcijfer geef je ‘de Verbinders’, cabaretiers Joep van Deudekom en Rob Urgert (16.15-17.00 uur)?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
6. Wat is jouw algemene oordeel over de Dag van het gedrag?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
Toelichting of tips voor volgend jaar?
Dank voor het invullen van de evaluatie!